Subscribe Twitter

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

TITAN & Oggi Summer Haul + Gift!

Καλησπέρα κοριτσάκια μου!Έχω κάνει κάποια ψώνια αυτές τις μέρες αλλά λόγω τρεξιμάτων δεν έχω προλάβει να σας τα δείξω!Δεν είναι και πολλά αλλά θα μου πάρει διάστημα να τα δοκιμάσω όλα γι'αυτό και είπα να σας τα δείξω σε μια ανάρτηση.Επισκέφτηκα τρια κυρίως μαγαζιά,το γνωστό ΤΙΤΑΝ στο Αιγάλεω,από τα beauty.com και μια καινούργια ανακάλυψη το Oggi στην Πατησίων,απέναντι από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών,δίπλα στο μαγαζί της Flormar.Αλλά οι εκπλήξεις δεν τελειώνουν εδώ,καθώς παρέλαβα επιτέλους ένα δώρο από τη φίλη μου Νίκη που κέρδισα σε ένα διαγωνισμό στο blog της και που σκοπεύω να σας το δείξω εδώ και μακροπρόθεσμα να το δοκιμάσω!

Hello girls!I've been shopping these days but I haven't showed you what I got because I've been pretty busy.it's not much but it'll take a while to try all these,so I'm going to show you all in this post.I visited three shops,the one is TITAN in Egaleo,beauty.com and a new shop I discovered,Oggi,in Patision Street,opposite the Athens Economic University,next to the Flormar store.But surprises never end because I received a package from my friend Niki,something that I won in a contest on her blog,and I'm going to try it as soon as I can.

                                           __________________________________________


Αυτά είναι εν ολίγοις τα πράγματα που έχω να σας δείξω για σήμερα πάμε να τα δούμε!
These are the stuff I'm going to show you so let's see them one by one!
_________________________________________


  • Hair Care Hair Masque για ταλαιπωρημένα μαλλιά (for damaged hair) με aloe vera και white musk : Στη συσκευασία της αναγράφεται η χρήση της σαν conditioner μετά το λούσιμο,αλλά και σαν μάσκα λειτουργεί τέλεια!Με πολύ ευχάριστη μυρωδιά,αφήνει τα μαλλιά απαλά,και πάνω απ'όλα είναι πολύ οικονομική!Μόλις 2,5 ευρώ από τα ΤΙΤΑΝ!
Ιn the container's label it mentions it's conditioning ability,but you can use it successffully as a hair mask!It has pleasant smell,it's nutricious,it smothens your hair and it's also quite cheap!I bought it for 2,5 euro from TITAN!
                                            _____________________________________
  • Schwartzkopf Gliss Kur Ultimate Repair Gloss Kur :Πρόκειται για το γνωστό διφασικό προιόν που είναι σε μορφή σπρευ και χρησιμοποιείται για λείανση και αναδόμηση της ξηρής τρίχας!Πολύ χρήσιμο,με πολύ ευχάριστη μυρωδιά τσιχλόφουσκας,το δοκίμασα σήμερα και μου έκανε τα μαλλιά απαλά και ευκολοχτένιστα.Με μόλις 2.5 ευρώ από τα Oggi.
It's a 2 phase spray product which is used to smoothen and repair damaged hair,It's very useful,with pleasant smell of chewing gum,I tried it today and made my hair extremelly smooth and easy to comb.I bought it for 2.5 euros in Oggi.
                                       _________________________________________


  • Byphasse Face Soft Toner Lotion -Σε πραγματικά τεράστια ποσότητα (μόλις στα 500ml),με ροδόνερο και καθόλου αλκοόλ,η λοσιόν αυτή μου τράβηξε τη προσοχή.Τη δοκίμασα και αυτή σήμερα,ενώ αρχικά μου φάνηκε ευχάριστη η μυρωδιά της,στο δέρμα μου μύριζε κάπως περίεργα.Ίσως να ήταν η ιδέα μου αλλά όπως και να χει είναι η πρώτη εντύπωση.Μόλις 3 ευρώ και αυτό από Oggi.
This product is in huge quantity (500 ml per bottle),with rose water and no alcohol,this lotion caught my attention.I tried it today and,although at first it's smell seemed pleasant,on skin it smells wierd.Maybe it's all in my mind,but this was my first impression.I bought it for 3 euro at Oggi's.

_______________________________________

  • Clearasil Daily Clear Vitamins and Extracts Scrub -Μιας και μου τελείωνε το τζελ απολέπισης είπα να αγοράσω ένα scrub.Με αβοκάντο και ρόδι υπόσχεται βαθύ καθαρισμό της επιδερμίδας αφήνοντας μια απαλή αίσθηση καθαρισμού.Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά σύντομα θα έχω μια πρώτη γνώμη!Μόλις 3 ευρώ επίσης από τα Oggi.
I'll be soon out of scrub so I decided to buy one.It contains avocando and pomengrate and promises deep cleansing skill and smooth and fresh effect on skin.I havn't tried it yet but soon enough I 'll give it a try.I bought it also for 3 euros at Oggi's.
                                         _________________________________________


Annie Nail Polish :4 νέα μανό σε απόλυτα καλοκαιρινές αποχρώσεις που μου έλειπαν,όλες υπέροχες!Ως τώρα έχω δοκιμάσει μόνο το γαλάζιο και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη,ήδη τρίτη μέρα και το χρώμα είναι ακέραιο,αν και κάνω πολλές δουλειές.Οι αποχρώσεις είναι οι 339 για το μπλε λιλά,270 για το γαλάζιο,171 για το πορτοκαλί καρπουζί και 173 για το απαλό ροζ.Κόστιζαν μόλις 1 ευρώ το καθένα από το ΤΙΤΑΝ.

4 new nail summer colours that I didn't have in my collection,all fantastic!i have tried the soft blue one and i've been very satisfied,it's been the third day since i painted my nails with this colour and the colour is still there,although I have been quite busy these days.The colours are #339 for the blue-lilac colour,#270 for the soft blue,#171 for the watermelon orange and #173 for the soft pink.I bought them for 1 euro each at TITAN.
                                           _____________________________________

Beauty Line Cosmetics matt finish:Το πολυσυζητημένο μανό της Beauty Line που είναι υπεύθυνο για matt τελείωμα στο τελικό χρώμα των νυχιών!Το είδα πρώτη φορά από τη φίλη μου Ελευθερία και το ζήλεψα μπορώ να πω!Δεν το έχω δοκιμάσει δυστυχώς ακόμα και το αγόρασα 2,5 ευρώ από το beauty.com στο Factory outlet στη Πειραιώς.

This is a well known nail polish from Beauty Line which is responsible for matte looking nails.I saw it firstly from my friend Eleftheria and I became jealous.I haven't tried it yet and I bought it fot 2.5 euros from beauty.com at Factory Outlet in Pireos Street.

                                                _________________________________________
And finally my guft!!!!!


Μια θεραπεία ανόρθωσης και συσφιξης στήθους απο την Bema bio Body,με βιολογικής προέλευσης συστατικά την οποία σκοπεύω συντόμως να δοκιμάσω,και σε συνδιασμό με τη Νίκη να κάνουμε ένα review!Φυσικά,δεν έχω πρόβλημα χαλαρού ή πεσμένου στήθους,αλλά προφανώς εάν κάνει δουλεία για όχι ιδιαίτερα προβλήματα,φανταστείτε τι μπορεί να κάνει για γυναίκες με κανονικό πρόβλημα!Και πάλι θα ευχαριστήσω τη Νίκη για το υπέροχο δώρο που μου έκανε!

A breast therapy which makes your breast firmer,higher and fuller from Bema bio Body,with organic extracts .I'm definately going to try it,and together with Niki to do a review on this product.Of course i don't have major problems with my breast but if it can do miracles for breast with no particular problem,imagine what it can do for women with problems in their breasts!I would like to thank Niki again for the wonderful gift she offered me!

That's all girls!See you in my next post!







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...