Subscribe Twitter

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Colourful mascara mania!My collection & review



Καλησπέρα στα κοριτσάκια μου!Ελπίζω να περάσατε ένα όμορφο Πάσχα και να μπορέσατε να ξεφύγετε αυτές τις λίγες μέρες!Πλέον ευχόμαστε "Καλό καλοκαίρι".Και τι καλύτερο από μια ανανέωση στο μακιγιάζ μας,με φωτεινά χρώματα,τώρα που ο χειμώνας μας άφησε;Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει μια χρωματιστή mascara που μπορεί να μεταμορφώσει το βλέμμα στο λεπτό!Αρκεί βέβαια να γράφει στο μάτι!Παρακάτω θα σας μιλήσω για κάποιες από αυτές που έχει τύχει να δοκιμάσω.Πιστεύω θα είναι χρήσιμο για κάποια από εσάς που θέλει να εφαρμόσει αυτό το trend!(Να τονίσω ότι είμαι μελαχρινή,οπότε εάν κάποια προιόντα δεν δουλεύουν πάνω μου δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να δουλεύουν και σε μια πιο ανοιχτόχρωμη κοπέλα!)


Από αριστερά προς τα δεξιά:
  1. Yolizul Fashion Blue Mascara No5
  2. δiδο Brown Mascara No 3
  3. Seventeen "The Volume" in 03 Purple
  4. Beauty Line Cosmetics Ultra Volume Blue Mascara
  5. Lovie Volume Mascara in Blue
Ας τις δούμε μια μια :

  • Yolizul Fashion Blue Mascara No5
Την βρίσκεις σε πολλά μαγαζιά τύπου 1 ευρώ πανεύκολα.Μπορώ να πω ότι είναι η πρώτη μου αγορά σε mascara άλλου χρώματος για δοκιμή.Από το tester αρχικά μπορεί κανείς να δει ότι υπάρχει ποσότητα προιόντος πάνω στο βουρτσάκι (αν και ομολογώ ότι από μόνο του είναι βαμμένο μπλε),αλλά εφόσον δεν μπορώ να τη δοκιμάσω απευθείας στο μάτι την αγόρασα.Το βουρτσάκι της είναι το κλασικό τρίχινο,κανονικού μεγέθους που κάνει λίγο απ'όλα (μήκος και όγκο).Στις δικές μου βλεφαρίδες δυστυχώς χρώμα δεν είδα,ούτε καν στις κάτω που είναι πιο ανοιχτόχρωμες.Ούτε καν με 3 στρώσεις.Έχω προσπαθήσει επανηλημένα να δω αν όντως μπορεί να βγάλει χρώμα η όχι αλλά αποτυχία.Ούτε στον ήλιο μπορείς να δεις διακριτά αποτελέσματα.Προφανώς ή δεν κάνει για μελαχρινές,η όντως το προιόν δεν αξίζει.

  • δiδο Brown Mascara No 3
Τα ίδια σε γενικές γραμμές ισχύουν και για αυτό το mascara.Το είχα αγοράσει από το ΤΙΤΑΝ για 1 ευρώ πριν αρκετό καιρό και ομολογώ τώρα που ανοίγει ο καιρός τη φοράω όλο και πιο πολύ.Δεν μπορώ να πω ότι έχει την απόχρωση του καφέ που έχει στο μπουκαλάκι στις δικές μου βλεφαρίδες,αλλά μπορώ να πω ότι τις κάνει να φαίνονται ανοιχτότερες,και τη συγκεκριμένη μπορώ να τη φορώ όταν θέλω πιο φυσικό look.Το βουρτσάκι της είναι ίδιο με το παραπάνω τρίχινο και κανονικού μεγέθους.Εδώ έχω να παρατηρήσω και ένα μικρό μειονέκτημα,ότι όσες περισσότερες στρώσεις βάζεις,κολλάνε οι βλεφαρίδες μεταξύ τους και έχεις ένα αντιαισθητικό αποτέλεσμα.Οπότε το πολύ 2 στρώσεις είναι υπερ αρκετές.

  • Lovie Volume Mascara in Blue
Τη βρίσκεις σε πολλά καλλυντικάδικα και όχι μόνο,αλλά και στο κατάστημα της εταιρείας στο μετρό Συγγρού - Φιξ.Τη συγκεκριμένη αποφάσισα να την αγοράσω μετά το review της Χαράς (εδώ!) και μπορώ να πω ότι έμεινα σχετικά ικανοποιημένη.Απόδοση 100% στις δικές μου βλεφαρίδες δεν είδα όσον αφορά το χρώμα,παρ'όλα αυτά στο φως της ημέρας όντως οι βλεφαρίδες έχουν ένα υπέροχο μπλε χρώμα.Μπορεί όχι τόσο έντονο όσο δείχνει το βουρτσάκι αλλά ικανοποιητικό!Η τιμούλα της είναι στα 3 ευρώ αν θυμάμαι καλά και η ποσότητα της στο βουρτσάκι είναι ικανοποιητική όσον αφορά το πως βάφει τις βλεφαρίδες.Το βουρτσάκι της είναι σχετικά χοντρούλι και τρίχινο,με ελαφριά κλήση με αποτέλεσμα να δίνει σούπερ όγκο στις βλεφαρίδες!Σε ανοιχτόχρωμες κοπέλες είναι σίγουρη ότι η απόδοση θα είναι εκπληκτική!


  • Beauty Line Cosmetics Ultra Volume Blue Mascara

Τη συγκεκριμένη της αγόρασα από το Fashion Str στον Κορυδαλλό,νομίζω 4 ευρώ θέλοντας να βρω ένα mascara που να γράφει 100% πάνω μου!Στις δικές μου βλεφαρίδες έχει μεγαλύτερη απόδοση χρώματος από της lovie πιο χοντρό,τρίχινο βουρτσάκι αλλά εξαιρετικά αποτελέσματα.η απόδοση είναι πολύ κοντινή με εκείνη του χρώματος στο βουρτσάκι οπότε μπορώ να δηλώσω ικανοποιημένη!Δίνει όντως όγκο στις βλεφαρίδες χωρίς να τις κολλάει και γενικώς δεν τρέχει όπως άλλες!



  • Seventeen "The Volume" in 03 Purple
Και για το τέλος σας κράτησα την αγαπημένη μου!Ομολογώ ότι φθηνότερο mascara  σε μωβ δεν βρήκα στις παραπάνω εταιρείες,και εφόσον το μωβ είναι ο μεγάλος μου έρωτας,αποφάσισα να αγοράσω εκείνη της Seventeen.Μου σύστησαν εξ αρχής τη "The Volume" καθώς το χρώμα της είναι σαφώς πιο έντονο και πιο σκούρο από της Xtrordinaire,αλλά αυτό θα ήταν που θα έγραφε στις δικές μου βλεφαρίδες.Και όντως είχαν δίκιο.Η απόδοση χρώματος είναι πολύ κοντινή και αμέσως αποκτάς ένταση στο βλέμμα.Το βουρτσάκι της είναι λίγο περίεργο,λεπτό στη μέση και χοντρό στις άκρες,για την επίτευξη του μέγιστου δυνατού  όγκου.Όντως κάνει καλά τη δουλειά της και τώρα το καλοκαίρι θα τη φορέσω πολύ!!!Η τιμούλα της είναι κοντά στα 12 ευρώ και μπορώ να πω ότι αποτελεί καλή επένδυση αν όντως σκοπεύει κανείς να τη φορέσει.


Να σας υπενθυμήσω ξανά ότι το review αυτό είναι αντιπροσωπευτικό για μελαχρινές,καθώς τα προιόντα δοκιμάστηκαν σε σκουρόχρωμες βλεφαρίδες.Σε ανοιχτόχρωμες κοπέλες πιστεύω το αποτέλεσμα θα είναι σαφώς διαφορετικό και πολύ πιο εντυπωσιακό.Θα χαιρόμουν πολύ να μοιραζόσασταν τις εμπειρίες σας μαζί μου για κάποιο χρωματιστό mascara που έχετε δοκιμάσει,είτε είστε ανοιχτόχρωμες,είτε σκουρόχρωμες σαν εμένα!Σας φιλώ και περιμένω τις απόψεις σας!!! 






1 σχόλια:

Eleftheria Siatira είπε...

Και μενα μου αρεσουν οι χρωματιστες μασκαρα!
Την μπλε απο την Lovie την εχω και εγω, εχει ωραιο αποτελεσμα!!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...